Kizlar idrar tahlilimde protein cikmis tabi enfeksiyon da var bie de kan cikmis doktorum hic normal değil dedi antibiyotik verdi 1 hafta kullan yine idrar tahlili yapariz yine protein cikarsa nefrolojiye yonlendirirm dedi basina gelen var mi acaba ilk hamileligim 😓