Ben İhsan beye gittim çok memnun kaldım önce kendi inceliyor yarım saat filan sonra size anlatıyor bebeği gösteriyor doktorunuZ için rapor hazırlıyor 45 dk filan sürüyor ama çok ilgili ve bilgili bir doktor bebeğe bakarken bana da baktı saframda taş filan varmış hepsini söyledi anlattı sorunuz varsa yanıtlayabilirim