Mrymmmmmm Kızlar benim gibi troit ilacı kullanıp kalp çarpıntısı yaşayan var mı? Her içtiğinde krize giriyorum resmen
Ilkayy Mrymmmmmm 6 aydır iciyorum hiç öyle bişey olmadı ilac bide yapmaz çarpıntı doktora sormuştum onu ben. Hamilelikte çarpıntı oluyor
Hafizeplt Mrymmmmmm bende kullanıyorum ama öyle bi sıkıntı yaşamadım çarpıntım oluyo ama ilaç içmeden de oluyo