Gupssse ben 3 hafta önce haftalikken asiri kasinti şikayetiyle gittim. Safra asidim 68 cikti. Bi ilac verdi ursafalk diye, ciger gelistirici yapti, proluton diye bir igne verdi bide nidicard diye bir ilac verdi. Onlari kullandim. İlaclari hala kullaniyorum. Gecem hafta tekrar test yaptırdım, bugun sonuc geldi, 7.4 e düşmüş safra asidim. Suan 34 hafta 6 günlüğüm. 1 hafta sonra kontrolum var. Hala deli gibi kasiniyorum napacam bilmiyorum