zaydn Funda16_Ozbek ilk önce prilam verdi gece 2 tane iç dedi ilk zamanlar iyiydi sonra etkisi azaldı gibi o zaman sabahta 2 tane iç dedi o da olmadı zofer verdi o da çok kesti sayılmaz
Funda16_Ozbek zaydn bana ilaç vermedi doktorum ama. Çok kötüyüm mide bulantısından halsiz kalıyorum acile gidip serum taktırsam zarar olurmu ki bebeğe
zaydn Funda16_Ozbek ben de ilk zamanlar daha ilac almamıştım yeni başlamıştı dayanamadım acile gittim gece boyunca 15 kez kustum yani o kadar kötüydüm doktor dedi çok susuz kalmışsın serum taktı 🤷🏻♀️
zaydn zaydn acilden çıktım doktoruma gittim elimde serum yapışkanını görünce yazdı direk ilac kötü olduğumu anladı o da
Ozgekdr Hamile oldugumu bilmeden başlamıştı sabahları bulantıyla uyanıyodum. Şuan 30 haftalık olduk hala devam ediyor sürekli kusuyorum. İlaç kullanmama rağmen düzelmedi. Hiç kilo almadım.