Amineninannesiii Kızlar 8+6 haftalığım ama çok enerjiğim herşeyimi yapabiliyorum çok şükür bi yemekte biraz sıkıntılıyım benşm gibi olanlar var mı😍😂
Emel123 Amineninannesiii daha başlardasın zaten hamile olduğunu anlamadığın bir dönem Bu dönem. Bulantıların olmazsa aynen böyle devam edersin.
Hafizeplt Amineninannesiii benim de 29+2 herşeyimi yapıyorum çok şükür hatta 1 temmuz da işe başlıycam hem işi hem evi yapcam 😀
Senmerve Amineninannesiii daha çok yenisin biraz ilerlesin hamileliğin kendi işini kendin yapabilmem çok iyi inşallahta bi sıkıntın olmaz doguma kadar hep öyle olursun ama dikkat et yaptın işi yavaş yavaş dinlenerek yap yinede
Kuzucccum svdmm16 ben de 29+2 yım çok şükür bugüne kadar her şeyımı kendım halettım Ins doğuma kadar da öyle olurum en guzelı kimseden bır şey istememek muhtaç olmamak 😀
Amineninannesiii Kuzucccum amann Allah bizi kimseye muhtaç etmesin Allah güç kuvvet veriyor tek başımıza olduğumuz için yapabiliyoruz 🥰
Amineninannesiii Senmerve bir odayı süpürüp silip oturuyorum oda oda yapıyorum inşallah böyle devam eder
pikachuu Amineninannesiii merhaba o haftalarda yogun mide bulantisi yasadim enerjiklikten deil de bulantidan yapamadm. Zaten folik asid vitaminler flan insan enerjik oluyor. Smdi 22 haftaligim kanim cok dusuk oldugu icin cabuk yoruluyorum okadar. İns sorunsuz gecer hamileligin
Amineninannesiii pikachuu inşallah böyle geçer evet demek istediğim o mide den falan rahatsız değilim o şekilde😍
pikachuu Amineninannesiii cok sanslisin inan. Brn artik kan kusuyordum. Kan problemin yoksa sorunsuz gecer insss 🤗
Duranb Amineninannesiii Masallah cok sanslisiniz Benim 6. Haftadan itibaren mide bulantim vardi Cok yorgun hissediyordum Suan 12 oldum duzeldi sukur