kirpapatyasi4 Kiwi baby elektrikli yada mochinin manuel süt sağma makinesini kullanan varsa bilgi verebilirmi hangisi daha iyi
Burcuckmk kirpapatyasi4 ben elektirikli aldim cok memnunum ama sutumun boyle akacağını bilsem mochi alirdim iş görürdü
Portakalgeliyor kirpapatyasi4 Daha kullanmadım ama kiwi aldım bulunsun dursun gibisinden .. manuel alıcak olsaydım mochi alırdım . (İmkanım olsa mamajoo )🙈
20_yesm 7 haftalık Hamileyim . İlk bebeğim eğer ihtiyaç duyarsam beurer marka alabilirim. Herkese tavsiye ederim daha önce bebek mağazasında çalıştım bu konuda epey deneyimim var hepinizin memnun kalacağına eminim.
kirpapatyasi4 Portakalgeliyor Valla canım iyiki almışsın ilk doğduğu saatler bebeğin sarılık olmaması için sürekli beslemek gerekiyo ve genelde kanallar tam açılmamış olabiliyo bebek güçsüz oluyor