Deletedmom9823 merhaba, ben bu siteden temizlik hizmeti aldım. Kadını çağırdığında bu siteyi kullandığına bin pişman oldun. Kadın kapalı biriydi. Bende ilk defa temizlik için birini çağırdım. Neyse geldi kahvaltı yaptık ben çok insancıl davrandım sonuçta aynıyız ben yapamadığım için destek için çağırdım. Temizlik sırasında çok yardımcı oldum hep koşturdum. Neyde baya temizlik yaptık benim 2 baanyom vardı birini temizledi sonra telefon çaldı. Oğlu okuldan ödül alacakmış gidebilir miyim dedi bende tamam dedim. Gittikten sonra aklıma direk yatak odasındaki alyansım ve tek taş yüzüğün geldi birden. Kutunun içine koymuştum aklıma hiç gelmedi çalınacağı. Yüzüklerimi çalıp gitmiş o an çok üzüldüm ağladım falan. Mesaj attım aldıysan hakkımı helal etmiyorum diye. Polise gitmedim. Siteyi aradım ama onlar sadece aracı olduğundan bişey yapmıyorlar. Arkadaşla aynı siteden çağırdık o memnun kalmıştı. Şans işi kime denk geleceğine bağlı. Ben canıma zarar vermedi diye sevindim ama giden gitti. Manevi değeri vardı maddi değeri çok yoktu. Maalesef benim bu şekilde deneyimim oldu.