Ben Beylikdüzü’nde yaşarken almıştım armut üzerinden birdaha da asla dedim telefon elinden düşmüyor aile sorunlarını telefonda konuşuyor temizliği bıraktı ben aldım sildim yerleri kadının 5 yıldızı varmış ben şikayet edince almışlar yıldızlarını bana da mesaj döşemişti bi insan salonda 2 saat kalmaz ya resmen bi odayla günü bitirmeye çalışıyorlar çok uyanıklar verdiğim para helal değil asla çağırma. Tanıdık aracılığıyla alabiliyorsan al yoksa sonu krizi ve arkasından bidaha bi temizlik bekler seni