11/06/21 Cuma günü 38+0 da tamda doktor kontrolünden çıktıktan sonra gelmeye karar verdi oğlum. Oysa 17 Haziran’a sezaryan günü almıştık. Doktor kontrolünden sonra eve gittiğimde birde suyumun geldiğini hissettim ama akıntıdır dedim. Çünkü daha bir saat önceki doktor kontrolümüzde her şey yolundaydı. Evde akşam yemeğimi yedim, ailemle oturdum. Ama azar azar hala akmaya devam edince Doktorum aradım ve hemen hastaneye gittik. Ben hala Doğum olacağına inanmıyordum. Ebe alttan muayene etti ve suyun geliyor dedi. 21:30 da girdiğim hastenede 23:17 de sezaryan ile oğluma kavuşmuştum. 😍💙 her şey o kadar hızlı oldu ki sanki ben yaşamadım ve direk bugüne ışınlandım ☺️ Korkular, acılar hepsi geçti gitti. Darısı bekleyen Hamişlerin başına. İnşallah hepiniz sağlıkla kavuşursunuz Yavrularınıza🤲🏻 Şimdi sıra oğlumu büyütmeye geldi. İnşallah sağlıkla, mutlulukla ve huzurla büyür yavrum 🤲🏻💙🧿