Cnnhls Nereye gitsem karnın küçük diyorlar sizinde öyle mi karnın küçük bebeğin gelişi nasil diye soranlar psikolojimi bozuyor
Emin Cnnhls hiç takilmayin bebeğin kilosu iyiyse benimde. Küçüktü karnim şu an 8. Ay bitiyor kocaman oldu bebeğin de kilosu çok.iyi iç karnimiz geniş demek ki
Cnnhls Emin Bende öyle düşünüyorum canım iç karin genişliği bi de zayıftım ondanda etken olabilir karnımın çok genişlememesi
Rasev Cnnhls gerizekalilar işde çok kilo alirsakda aaaaa nekadar kilo aldin die dalga gecerlerdi bizimle
Eymenmoms Cnnhls çok genişleyincede çok kötü olmssun şişmismişsin . Ne cirkin olmussun bile diyen oluyor emin ol🙄
Busrayildiz Rasev aynen öyle bende 6 ayımdayım sen nasıl hamilesin diye başımın etini yiyolar ilk önde kaynanam habire dalga geçiyor sanki 10 kilo alsam bebek 10 kilo çıkıcak ben anlamıyorum nasıl bu kadar geri kafalı olabiliyor millet
Gulyllu Ben 🙋♀️ Kilolu zannediyorlar genelde cok dar bişey gitmediğim sürece kimse anlamıyor hamile olduğumu ama ilk oğlumda da böyledi alıştım artık ☺️
Oglununannesi Cnnhls banada büyük diyolar hatta kaç Kilo diye soruyolar saçma sapan.. boşver canım 31+2 yim ben bu arada
Naciye89 Oglununannesi bana da top gbi şişmişsin diyorlar ne kadar kaldı diyorlar iki ay diyorm şaşırıyorlar daha cok şişersin diye :) ya az gelıyor ya fazla millete begendireemdk kendmzi :)
AytenFaruk Benimde hamile olduğum anlaşılmıyor iç karnım geniş sanırım 33+4 günlük hamileyim bol giydiğim de göbek gibi duruyor otobüste dolmuşta yer istemediğim sürece kimse anlayıp yer vermiyor çok üzülüyordum ama karnı büyük hamilelerin çekti sıkıntıları görünce şükür ettim valla ben yüzüstü bile yatabiliyorum hala ayakkabımı kendim giyebiliyorum daha ne isteyeyim 😁
Rabia42 Cnnhls bnde 34+5 im hiç karnım yok boyum 180 doktor ideal kilolu gebelerdensin dedi ama herkes yok bebeği besleyemiyosun yok düşük mü yaptın diyo sağlık ocağındaki aile hekimim dogurdunmu dedi mesela ama ben kızıyorum böyle dediklerine👿
Asli91 Cnnhls banada karnın küçük diyip durdular ne güzel demekki iç karnım geniş çatlamıcam dedim.34.haftamdayım şimdiden ne kadar büyüdü karnın kesin su ikizi var diyolar ne demekse 😒
Naciye89 Oglununannesi :) çekemiyolar kıskanıyorlar sanırımm bosuna rahatsz ediyorlar bizleri de bazen takmyıorm ama bazen de üzülüyorm
buse_yildiz24 Cnnhls hiç takma valla benimde öyle 7aylık hamileyim diğerlerine göre küçük karnım doktor bana iç karnın geniş dedi bebeğin gelişimiyle hiç bi alakası yok dedi o yüzden takılma canım bu tarz konuşanlara
Cnnhls buse_yildiz24 Insan sonra kendini suçlu hissediyor bebeği besleyemedim diye onlar öyle dedikçe 😔