Elif0661 Rahim uzunlugumu 2.3 mm ölçtü . Erken doğum riski mi olmuş oluyor sizlerde de böyle bir durum varmı. Progestan magnezyum kullanıyorum.
Asyaayaz1 34+2 yim dün akşam bana 2 cm denildi açılma yok ama erken gelme ihtimali olabilir dedi sağlıkla doğsunlar inşallah