Smy238 korkmayın benimki de zorunlu sezaryen olacak bende başlarda çok korktum yüksek riskli gebeyim ama eşim rahatlattı sağ olsun kadın doğum kitaplarını getirip getirip hep anlattı her şeyi😅 sakin olun doktorunuza da güveniyorsanız çok iyi olacaktır her şey