Selam hanımlar .
9 günlük bebeğim var , evim sıcak bir ev , hava zaten malum çok sıcak , yenidoğan üşür diyorlar ama bebeği kat kat giydirmek istemiyorum ben bunalıyorum öyle gördükçe. Zaten boyun kısmı falan isilik gibi olmaya başladı . Tecrübeli anneler siz napıyorsunuz nasıl giydiriyorsunuz , zıbın üstüne illa tulum vs gibi şeyler giydirmeye gerek var mı bu sıcakta , nasıl giydirmek gerek bir yardımcı olsanız , şapka çorap giydirmek gerekli mi mesela sürekli !