Yasinimm kayaebru9088 Allah nasip ederse son 8 ama plesanta yaşlanması çıktı çarşamba günü gittiğimde 29 haziran ne olur ne olmaz aç karnına gel dedi inşallah bebeğim bişey olmaz sağ salim kavuşurum 🤦♀️😪🐣💙🧿🤲
kayaebru9088 99 dan sonrasi dahami çabuk geçiyor 😂eşimde diyor aslında gün aynı gün sadece iki rakam diye öyle gelir belki bazisina😂
kayaebru9088 Yasinimm bişey olmaz canım inşallah zaten artık o gününü doldurmuş maşallah 37 den sonraasi sıkıntı olmazmış alırlar hemen sağlıkla inşallah 🤲🤲
kayaebru9088 İnşaallah hepimiz minnaklarimiza kavuşuruz sağlıkla sihhatle 🥰🥰benim daha belli değil normalmi sezeryanmi gerce 😂