28+2 haftalığım 2 gün önce kanamam geldi akşam acile geldik. Ve plesenta aşağıda olduğu için kanama olmuş şimdilik yok ciğer geliştirici iğne vurdular 2 kere. Rahim ağzını kapatmış. Şimdi size sorum şu. Bu haftadan itibaren yukarı çıkmaz mı? Yoksa daha düzelme şansı var mı kızlar beni bir aydınlatın