rosatue yani hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız bende çok erken öğrendim silik çizgi ve beta değerim 23 tü sizin adınıza çok sevindim darısı bana ve benim gibi bekleyen herkese olsun, keşke burda imkan dahilinde başka hastane olsaydı gitseydim artık mecbur bekliyecem iki hafta