01rebirth Merhaba arkadaşlar adet tarihime göre 6.5 günlüğüm ama kese görüldü ve doktor geç döllenme olmuş olabilir 5.5 günlük dedi kese kalp atışını duyamadık sağlıksız gebelik dedi çok üzüldüm, 10 gün sonra geri gidecem benim durumumu yaşayan var mı
Nry0682 01rebirth 8 haftaya kadar kalp atışı duyulabilir benim 8+2 de duyulmustu.ümidinizi kaybetmeyin.
Purpura26 01rebirth Başka bir doktora daha git canım. Bu şekilde olup sonra güzel haber alan çok kişi gördüm burda
01rebirth burakveannesi bende öyle düşünüyorum beta değerim felan herşey çok güzel herhangi bir kanamam da olmadı
Eylul3306 01rebirth evet bana da dedi sağlıksız gebelik ve öğleden sonra bşey yeme alalım hemen dediler. Eşim izin vermedi kaçtık hastaneden başka bi doktora o da beklememizi söyledi 6-7. Haftalarda kalp atışı duyuldu. Sadece onlar için bi işlemdik ama biz bu aşamaya gelene kadar çok zor dönemler geçirdik. İzin vermeyin en az 8 haftaya kadar bence
Busrakzlkc Bende bugun sata göre 7+6 oldum ama geç döllenme 6+6 dün duyduk kalp atışını çok şükür darısı isteyen herkesin başına 🙏
Annelikk 01rebirth Sakın moralini bozma bende ilk öğrendiğimde kese gözükmemişti erkendi diye ama doktorun bunu söyleyiş tarzı dış gebelik şeklindeydi, başka doktora git mutlaka. Benimde adet tarihimle tam uyumlu değil gebeliğim. Biz 6hafta 4günlükken duyduk kalp atışını ama 8. Haftaya kadar bekle
Annelikk 01rebirth keseyi gördüğümüzde 5 haftalıktı ve kalp atışını bir sonraki gelmenizde dinleyebiliriz demişti doktor
Derya3333 01rebirth Erzincan merkeze gidin geç döllenme kesin 6 haftadan önce duyulmaz zaten 7-8. haftanızda gitmenizi öneririm üzülmeyiniz lütfen
burakveannesi 01rebirth ilk kese gozukur sonra kalp atışı gozukir ondan dolayı suan erken 7 haftada felan gitsen net bilgi alirsin
Eylul3306 01rebirth evet. Onlar için sıradan bi hastasın ama ben şoka girdim öyle deyince allahtan eşim izin vermemiş yoksa ben bişey yemedim öğleden sonra işleme girmeyi kabul etmiştim nasıl bi psikolojiye maruz kalmışsam. Size tavsiyem bekleyin en az 7. Haftaya kadar
Esmakorkmaz 01rebirth şu an zaten erken net bi kalp atışı duyabilmen için. 8. Haftaya kadar duyabilirsin yani bence doktorunu değiştir farklı doktora git bir dahakine umarım daha iyi haberler verecektir ☺️☺️
ikincim253 01rebirth bende 6+4 de gittiğimde kalp atışını duyamadım doktor bir hafta geriden 10 gün sonra gel dedi 10 gün sonra gittiğimde kalp atışını duydum ve adet tarihim ile aynı gidiyor dedi doktor .. sende inşallah duyarsın kalp atışını 💓
Valide 01rebirth hemen nasıl sağlıksız gebelik diyebiliyorlar anlamıyorum biraz daha yumuşak olmak lazım bu konularda ben de 5. Haftada duymadım 7. Haftamda kalp sesini duydum hem de iki tane darısı başınıza üzülmeyin biraz daha sabredin dua edin 💗🌸
01rebirth Valide çok teşekürler gerçekten aşırı üzdü beni ben diyorum hocam beta değerim çok iyi kan değerlerim güzel herhangi bir kanamam olmadı nasıl olabiliyor olsun haftasına göre duyulması lazım diyo bana