İki isim çok zor oluyor kendim iki isimliyim. Yetmiyor gibi anlaşmazlık sonucu haberim olmadan kızıma iki isim yazıldı kimlikte neyse konumuz o değil.😊 İki isimde çok güzel fakat ela çok narin bir isim gibi gelir bana kuzenimin kızı var ela çokta narin kibar bıcır bıcır bi kız