Aslihan26 ben çok korkuyorum normalden benımkı 22 haftadan berı basasgı ama daha kanala inmedi bence cünkü göğüs altım dolu dolu.. Bır sefer 15 haftalıkken düşük yasadım sunı sancıyla doğurmak zorunda kaldım zorlu bır süreçti o yüzden sanırım normalden çok korkuyorum yaklasık 3 haftadır rüyam da hep doyuruyorum doguramıyorum falan.. 38 de çatı muaynesı olcak nasıp dıyorum ama beynim allak bullak 😖😖