Yaklaşık 3 hafta önce dayımın kızı doğum yaptı o denemiş çok faydasını görmüş bende aldım. Sancılar başladığı zaman o otu suyun içine koyup üzerine Meryem suresi yasin duresi ve inşirah suresini okumuş o ot kendiliğinden açılmış hastaneye giderken de o sudan biraz içmiş 8 cm açılması olmuş ama o otu doğumdan hemen sonra çıkarmak gerekiyormuş yoksa kanama durmuyormuş o çok faydasını görmüş Allahın izniyle bende deneyeceğim