Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize kolay doğumlar diliyorum. Ben de 38+1 deyim. İstanbul numune hastanesinde doğum yapmış veya yapacak olan varmı. Notmal doğum düşünüyorum istyorum ilki normaldi ama dün kontrolde kızımın kilosu 3.400 gramdı eğer 40ı beklersek 4 kiloyu geçer diyede korkuyorum. Sezeryan olmak korkutuor beni. Numume hastanesine giden arkadaşlarım varsa bilgi verebilirmi acaba nasıl geçti doğumu vs. Teşekkür ederim şimdiden herkese sağolun😍🥰