ogretmen_anneee Arkadaşlar decavit ya da gynosanol bana aşırı ishal yaptı 😞kontrolüme 2 hafta var 😞 sizler bunlar yerine ne kullanıyorsunuz ?
Ceylann01 ogretmen_anneee bende bunları kullanıyorum ve bi yan etkisi olmadı canım başka bişeyden olmuş olabilir mi ?
Ayse-24 ogretmen_anneee bende decavit aşırı kusma yaptı hatta o zaman ferrum kullanıyordum ikisinden kaynaklı dedi ebe. Decavit i tek iç dedi içtim yine aynıydı. Sonra doktora söyledim bana gynosanol ve imom verdi. Çok şükür bi sıkıntı yok.
Ayse-24 ogretmen_anneee ayrıca saat farkı koyun yada birini gece yatarken için. Bende burda öğrendim bulantı yapanı gece içip yatın demişlerdi sizde öyle deneyebilirsiniz
Bus46 ogretmen_anneee ben demiron kullanıyorum çok memnunum daha önce onlardan vermişti yan etki yaptı şuan bundan memnunum
FibaPlus Ahsenn11 bende decavit içtiğim gün mahvoluyorum yediğim içtiğim çıkıyor. Kan ilacı da ishal yaoıyor karnım ağrıyor artık içmiyorum
ogretmen_anneee Ceylann01 canım ya bunlara 2 hafta önce başladım o günden beri hep ishalim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ogretmen_anneee Uyumsuzzz bende öyle ikisinide yatmadan önce içiyorum sabahına ishal kalkıyorum afedersin çok da kötü oluyorım normal şekilde de değil 😞
Zkskdkdkxk ogretmen_anneee decavit bi bende kabızlık yaptı galiba ishal durumu yaşamadım hatta exstra kabızlık ilacı kullanıyorum
Bus46 ogretmen_anneee aynen canım sadece bunu kullanıyorum kan demir olarak ayrı yeten başka kullanmıyorum yan etkisi de yok