Minel355 Canım benim 31.haftada 2100grdı doktor 2 hafta önden gidiyor demişti. Ve en başından beri hep önde gitti bebiş. Şekerim falan da yok. Hamur işi kızartma vs hiç yemedim. Sağlıklı kilo aldı bebek. Ama her gün mutlaka 2 yumurta, ceviz, 1 kase yoğurt, 2 bardak süt tükettim. Haftada 3 gün de kefir ve 1 muzu blenderda geçirip içecek yaptım içine bir çay kaşığı soğuk sıkım şekersiz keçiboynuzu özü katıp. Bir de et olarak genelde kuzu eti yedim bebeğe inanılmaz faydalıymış. Bunları dene istersen ben kilosu artar bence. Bir de kahvaltıda gün aşırı kepek ekmeğine kaşarlı tost yiyordum. Ben bunları çocuğa kilo olsun diye yapmadım aslında ama yarayan şeylermiş onu gördüm 😊