Zuzuu
Hayır hiç strese girmeyin. Herkes doktorlardan daha mı iyi biliyor?
Bana da doktorum kesinlikle yaptırmamı söyledi, yaptırdım ve gebelik şekerim sınırda çıktı, yani dikkat etmem gerekiyor.
İyi ki de yaptırmışım diyorum şimdi yediğime içtiğime dikkat ederek önlemimi alıyorum.
Dikkat edilmezse ve farkında olunmadan şeker çok yüksek düzeylere çıkarsa anne karnında bebek ölümleri ile sonuçlanabiliyor, ben en çok bundan korktum. Şimdi içim, vicdanım çok rahat Allaha şükür. Biz önlemimizi alalım da, gerisi Allaha emanet...