Ozlem-35 ben bi önceki hamileliğimde karnımdan 9. Haftaya kadar gözükmemişti vajinal usg bakılmıştı hep . Zaten 9. Haftamda kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim 5+2 de minicik bişry gözüktü kese sadece bebek gözükmedi oda. Kişiden kişiye değişiyor bu durum hiç sıkma canını bidahaki kontrolünde gözükür . Bide benim beta 6binlerdeydi