YuvarlanamayanPandaa kumsalmomyy askm bende düşünüyorum ama yaptırmakta istemiyorum bir yandan bilmiyorum
Elifveoglu kumsalmomyy merhaba ben de kayseridenim medical palaceda yaptırmıştım ilk hamileliğimde bir içecek verdi içtim ve sonra bir kez kan aldı ücreti hatırlamıyorum. O zaman normal çıkmıştı benim zaten şeker veya kilo problemim yok bu kez yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası
ecce_mommy kumsalmomyy ben bugün şehir hastanesinde yaptırdım aç karnına verdim kan sonra 75 mg bı limonlu gazsız içecek verildi ama direk limonlu gazoz gibi düşünün onu içtikten bir saat sonra bir tüp daha kan verdim sonra yine saat tutup iki saat sonra bidaha verdim çok şükür normal çıktı bence yapılması gerekiyor gün boyu zaten o şekerden kat kat fazla şeker tüketiyoruz bence yaptırın
kumsalmomyy Febrarss 4 dilim baklavaya denk geliyor içersinde ki glukoz yaptırmamanın bebeğe daha zararlı olabileceğini düşünüyorum öyle olsaydı bütün doktorlar yaptırın demezlerdi bir tek Canan Karatay yaptırmayın demiş ama onun da bilimsel hiç bir açıklaması yok 🤷♀️ Yine de teşekkür ederim zaman ayırdığınız için.
Seref Febrarss nasıl çok zararlı? Neye dayanarak söylüyorsunuz bunu? Bir doktor olarak soruyorum bunu? Normalde iki dilim baklava yemiyor musunuz? Lütfen yanlış bilgiler vermeyin ve uzman gibi görüş bildirmeyin. Açlık ve şekerli su içtikten sonra verilen bir kan tahlili için kurgular yazmayın
Febrarss kumsalmomyy inanın içindeki şeker baklavayla aynı şeker değil içinde kimyasal bir sürü değişik madde var doktorlar zaten demez yaptırmayın diye ama arkadaşımın doktoru yaptırmasını önermemişti tabi yine siz bilirsiniz
Sevil66 Ben dün yaptırdım 80 tl 3 kez kan aldılar bi açlık sonra içecek veriyorlar içiyorsun bir saat sonra tekrar kan veriyorsun ve bir saat sonra tekrar bu arada hiç birşey yiyip içmiyorsun malesef tokluk şekerim yüksek çıktı ☹️
Febrarss Sevil66 o kadar şeker içiriyorlar tabi ki yüksek çıkar şekeri olmayanı bile şeker hastası yaparlar
Hyrynur Febrarss ben yaptrdım bi sıkıntı olmadı doktorlarda öneriyo canım yaptrınca arabaya yat dinlen çok hareketli oluo bebek bilgin olsun
Sevil66 Febrarss bende önce yaptırma taraftarı değildim ama bebeğimi riske atamam bir düşüğüm bir ölü doğumum vardı inşallah bu kez rabbim kucağımıza almayı nasip eder 🙏
kumsalmomyy YuvarlanamayanPandaa ben yaptırcam kuzum çünkü normal açlık ve tokluk aynı sonucu vermiyor 🤷♀️ Allah korusun bebekte bir soruna yol açmasından korkuyorum bi de ben de yüksek çıkar gibi çünkü bi kaç tatlı bişey yesem hemen kesiliyorum
YuvarlanamayanPandaa kumsalmomyy düşünmüyor değilim ödemler falan başlayınca ama dayananam kı kahvaltıyı 10 dakika geç yapsam kusa kusa canım çıkıyor
kumsalmomyy YuvarlanamayanPandaa of bende senin gibiyim ya 27 haftalık oldum hala midem bulanıyor nasıl dayancam bilmiyorum 3 saat sürer sanırım 🤷♀️
YuvarlanamayanPandaa kumsalmomyy evet 3 saat oğlumda yaparken de zorlanmıştım su da içemiyorsun şekerli şekerli bayıyor bilmiyorum ya🤦🏼♀️
minikprensimmm123 kumsalmomyy Canım senin doktor kim bende doktorumu değiştirmek istiyorum fakülteye gidiyordum özel muayeneye doktor doğuma gelmiyormuş normal doğuma o yüzden hümaya geçmek istiyorum bende
kumsalmomyy YuvarlanamayanPandaa kuzum Cahit beyle görüştüm dediki eğer birinci ve ikinci derece yakınlarda yoksa yapılmasına gerek yok
kumsalmomyy YuvarlanamayanPandaa kuzu ben dün şeker yüklemesini yaptırdım o kadar bulantım da olmadı çok şükür sonuçlar temiz çıktı şekerim çıkmadı 🌸haber ver demiştin ya yazayım dedim
kumsalmomyy Sevil66 benim de doktorum Cahit bey kontrole gittiğinde diğer gün gelin şeker yüklemesi yapıcaz mı dedi yoksa daha öncesinde aç mı gittiniz