Mutluolmaliyim benim ilk gebeliğim düşük olmuştu bundan da aynısı var ama doktor gayet iyi dedi hala korkum var biraz karnım ağırsın hemen diyorum acaba bebeğime bir şey mi oldu ve daha 11 haftalığım önümde koskoca yol var hastaneye ne gitsem korkuyla gidiyorum olumsuz bir şey duyarım diye gece gündüz dua ediyorum sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin Allahım ♥️🙏🏻