umudunannesiii Hamilelik süresininde hiç bebişim uktraosn ftosunda gamzesini gören oldu mu bebisunn Yani görünüyor mu hiç duydunuz mu
E-Y umudunannesiii Ya biz görür gibi olduk eşimle 4d renkli yaptirdik ama bilemedik emin olamadik bende de eşimde de gamze var bakalim doğunca belli olacak 😊
Glbnpk umudunannesiii Gamze’ye benzer bir şey gördük. Benim de iki gamzem var belki olabilir diye düşünüyoruz ama bir yandan zaten hep girintili çıkıntılıdır o hafta görüntü. Yanılma ihtimalimiz yüksek. ☺️
rumeysalbayrakaya umudunannesiii biz ultrasondayken hiç görmedik ama bende ve eşimde var oğlumun yanağında da 4 tane var ikimizinkini de almış 😂
Calisananne25 2 hafta sonra kontrole gidicem ben de kızlar 15 hafta olcaz o zaman sizce cinsiyet belli olur mu inanılmaz meraktayım 😁
Kvsraykt umudunannesiii ilk gebeliğimde doktor saçlarını görmüştü ne kadar çok saçı var diyordu gamze genelde gülerse görünür belki oğlumun 2 gamzesi var gülünce çıkıyor
umudunannesiii Kvsraykt kacincj haftada saçlarını gordnz bebeğinizin Ben 28.haftadaym dha öyle grunmuyor sanirm ultrasonda
ktnzehra49 umudunannesiii 29 haftasında ultrasonda çenesindeki gamze çok belirgindi doktorum çene babaya çekmiş diyede espiri yaptı bi doğdu kızım aynı baba çenede ki gamze aynı ultrasondaki gibi