Burcu582 Merhaba herkese.8 haftalık hamileyim öyle bir kanamam oldu ki durup dururken ne yapıcagımı şaşırdım adet kanına falan benzemiyor baya şarıl şarıl aktı arkasından et parçası geldi bebeğimi düşürdüm sandım ama cok sükür doktora gittiğimizde iyiydi.kanama alanları varmış ve gebelik kistim küçülmüyormuş bilmiyorum pek umudum yok benim gibi kanamalar yaşayıp sağlıkla doğum yapan var mı??
Sedacengiz Burcu582 umudunu hiç yitirme canm. Hep yat kalkma ayağa . O riskli haftaları yatarak geçir inşallah tutunur kuzucuğun.
Didemalkanendik Ben canm 😞tamda dediğin gb oldu kalp atısını dinlediğim gün hemde ...bebeği düşürdüm deyip hastaneye gittiim amaa şimdi oğlum 3 yasında ...
Elifacar Karamsar olmayın 5+6 da keseyi gördüm biraz kanamam oldu ama adet kanı kırmızı değildi parça parça bişeyler geldi hemen doktoruma gittim 6+3 tü bebekte bi sıkıntı yoktu hatta kalp atışını duymuştuk sol tarafımda kisim vardı keseden daha büyüktü küçülüyomuş ama kanamanın onla bi ilgisi yoktu fazlada olmadı günlük pedi doldurur şekilde bi kaç gün sonra kesildi yarın inşallah 11 haftamız dolucak☺️