kızlar oglumun ismini eşim koymak istiyor öyle anlaştık kız olursa ben erkek olursa o ama isim icime sinmedi heves etigi icin de bişey dedim de bu isim olcak diye tuturuyor kırmak istemiyorum ama koymak istedigi isim alptekin benim istedigim isim alparslan sizce anlayış gösterip istedigi ismi koymasına karışmasam mı yoksa alptekin güzel bir isim degil mi fikirleri alalım siz neler koyacaksınız bebişlere isim olarak