E bebekte joie marka park yatak kullananlara alanlara veya bilgisi fikri olanlara bir şey sormak istiyorum. Başka markalara göre filesi daha fazla gibi 4 tarafı da. Hiç bilgim olmadığı için soruyorum. Bebek üşür mü? Yani file kısımlardan soğuk alır mı? Yatak odam doğu- kuzey cephe diğer odalara göre daha soğuk serin oluyor o nedenle aklıma takıldı.