Arslanmedine şuan 30 haftadayım ben 2-3 hafta için işe gitmeyi düşünmüyorum açıkçası , zaten doğum izninden sonra 1-2 kez heyet almayı düşünüyorum sonra da ücretsiz iznimi başlatacağım insallah alamazsam da çok çok 1 ay erken ücretsizi başlatmış olurum diye düşündüm . Ama siz ücretsiz izne ayrılmayıp 8 haftalık doğum izni 1 kez de heyet aldığınızı varsayarsak 12 haftalıkken başlayacaksanız eğer gücünüz varsa şuan çalışın derim . Rapor işini de mutlaka doktorunuzla konuşup ayarlayın doğumdan önce