Mollier bence doktor demediyse birşey korkmayın, bende burdaki yazıları okuyunca panik oldum geçen. Benimde gebeliğin basından beri akintim var. Son aylarda daha sıvı. Ama doktorum hep normal demişti. Şimdi 31+2deyim, yarın kontrolum var. Gidince yine soracağım