Plasenta yaşlanması var dedi salı günü gel aç karna duruma göre bakarız dedi Ama ben çok korkuyorum 😭🤦♀️ya o güne kadar bebeğime bişey olursa 6 gün olcak salı günü gidersem bir de gece 12 den sonra hiç mi bir şey yenmiycek her gece mutlaka kalkıyorum bebeğim aç kalmasın diye 😪o gece beni korkutuyor sanki yemesem doğumda yapılan anestezi iğnesi vs bebeğe geçiyor ya of kafam alak bulak oldu ya 😭🤦♀️37+5