alparslan6610 bazen içeride parça kalıyor tam sıfırlanmıyor demişti doktorum eğer böyle olursa kürtaj yaparım demişti benim sıfırlanmıştı şükür 2 haftada, siz isterseniz bi kan verin en son 57 diye biliyordunuz ya bından yüksek değerse gebesinizdir düşükse bile 2 gün sonra yeniden kan verin yükseliyorsa yine gebesinizdir hakkınızda hayırlısı olsun