Kızlar dünde sordum ama kimse yorum yapmamış ben 4 aylık hamileyim ailem heves etti bebek odasını alalım diye bende henüz erken oldugunu söliyorum taşınma gibi durumum olcak gibi bi iki ay icerisinde interneten alıcaz babam diyor kurmasın durur evde para varken alıp koymak son aylarda sışıkırsın diyor oglum nasip olursa aralıkta dogcak pek bişey almadım ogluma şuan zaten magazalarda kışlık birşey yok kış sezonu icin eylül ekimi bekliyim diyorum sizce gec mi olur şimdi tek babam heves etigi icin bebek odasını alayım kutusundan cıkarmam sonra kurarım diyorum kalanı eşim toplu para alıcak ordan haledicez bütceye göre birde aralık kış anneleri siz neler alıcaksınız neten hangi sitelerden alışveriş yapıyorsunuz lütfen fikir verin