Simisbay Arkadaslar merhaba ben 39. haftadayım. Enfeksiyonum var fitil kullandım bitti ama hala akıntım var ıyı gelmedı gibi acaba dogum yaparsam enfeksiyon varken bebeğe bırsey olurmu sezeryan mı yapıyo doktorlar
Havvanur42 Simisbay Canım bende aynı dertten muzdaribim. Hergün sarımsak yut bana sanki iyi geliyor gibi hissediyorum. Doğumun normalde olabiliyor ama sendeki enfeksiyon çocuğa geçmişse bebek kuvezde kalıyormuş antibiotik tedavisi uyguluyorlarmış. İnşallah başımıza böyle birşey gelmez 36 haftalığım bende
Simisbay Havvanur42 senınde az kalmış canım Allah sag saglım kucagına almayı nasip etsin tesekkur ederım cevapladıgın için 😇 uykular haram oldu valla düşünmekten napıcagımı sasırdım kontrole gıdınce doktor tekrar kontroledıcek acaba 39 olduk artık dıye sezeryan yaparmı bılmıyorum