Dua Kızlar merhaba bu marka Bebek odası alıp kullanan var mı ürünler nasıl kaliteli mi Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Gmzens Dua canım ben sadece beşiğini aldım hoşuma gittiği için ama daha kullanmadık kızımı beklioruz ama ben memnunum pişman olmadım şöyle eve gelip kurulunca hoşuma gidiyo her baktığımda