Burda birlikte 38+3 gün geçirdik benim için çok güzeldi ne sorsam sorularıma cevaplar geldi bende sorulara elimden geldiğince cevaplarımı verdim ve büyük gün geldi çattı 10 yıl beklediğimiz evladım bugün Allahımında izniyle inşallahhh kucaklarımda olucak hepinizden Allah razı olsun şimdi benim ve kızım için dua ederseniz çok sevinirim 🙏Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım inşallahhhh🙏akşama inşallahhh sizinle doğum ayrıntılarımı paylaşıcam hepinize tek tek teşekkür ederim 🙋♀️🙏🧿❤️