Naciyeylmz benimde var sancılarım çok erken haftalardan beri nst de sancı çıkıyor,dünde çıktı.Serumdan sonrada azaldı ama yine çıktı nst de.Yorgunluk,stres,magnezyum eksikliği,enfeksiyon gibi nedenler yapabiliyormuş hiç bir nedeni de olmuyormuş genelde rahim doğuma hazırlanıyormuş.