tandirella001 Vajinal dogumda özellikle nefes kontrolu cok önemli keza sezaryende de bir tür ameliyat olduğu için yine çok önemli. Pandemi döneminde Maske ile mi doğumhanehe girdiniz sancıları Maske ile mi çektiniz nasıl oldu o işler?
gizemdogan tandirella001 valla ilk önce kan işlemleri için doğumhaneye aldılar beni. Maske tak dedi ebe doğumhanede beklerken, sonra odaya aldılar. Maskeyi kim düşünür o an 😂 Takmadım, sancı gelince doğumhaneye indim, doğurdum çıktım 😃
3MelekAnnesi3 tandirella001 gecen yıl ilk zamanlarıydı virüsün cıktıgı vakit baya herkes korkuyor ürküyor hastanelere gerekmedikçe kimse gitmiyordu bom boş oldugu dönemdi yani Mart sonu oglumu normal dogum yaptım Sancı cekerken evet maskem vardı ve asıır bunaldıgım içinde cıkardım tek basıma sancı cekiyordum Allahtan devlette dogum yaptım kimse tak demedi Ama catala cıkmak için doktorun kolunu tutmaya calıstım sancı girince birden resmen istekler gibi bıraktırdı sanki ben covidli hastaymısım gibi o an üzüldüm ama sancı esnası unuttum gittim yinede hepsinden Allah razı olsun güzel bir dogumla oglumu kucagıma almıstım darısı kardeşine bu yıl nasıl olcak bilmiyorum 😂
Senmerve tandirella001 maskeyi nekadsr tak deselerde o anda herseyi yok sayıyosun maske takabilme süren en fazla sancılarının iyice sıklaşmasına kadsrdır sancılı anlarında maskeyi bırak kafanda tokayı bile istemiyosun
SutlacimiYedimmiBen tandirella001 sancimi evde cektim gttigimde direk doguma alındım maskeliydim tabi ikinirkende maskeliydim cikarmak aklima gelmedi maske beni etkilemedide o an varligini bile unutmustum maskenin 😁 ayrica doğumhane serindi maske bunaltmadi.
Senmerve tandirella001 alla o sancılarla kimseyi gözüm görmedi saçlarımı yoldum resmen tutacak sıkıcak bişey bulamadığımda eşimi falan odadan çıkarmıştım herkese kızıyordum ilk dogum zamanı koronada yoktu yani türkiyede yoktu herkes elini kolunu sallaya sallaya hastameye gelip hiriyodu herkesi çıkartıyodum ama sonu çok güzel bitti ben doğum yaptıktan 3 ay sonrada türkiyede vakalar oldu sacına fön falanda çektirsinler onalrın makyajı doguma girenleri doğumdan sonraki hallerini merak ediyorım
tandirella001 Senmerve sonra da fotoğraflar videolar görüyorum masallahları var valla 😅😅😅 ben olsam eşimi çıkarmak yerine gel derdim destek ol derdim ama tabi o anki ruh haliyle ne yapılır hiç yaşamadım bilmiyorum
tandirella001 SutlacimiYedimmiBen maske bunaltmasındsn değil hani normal dogumda nefes kontrolü vesaire var ya ondan karbondioksit soluyoruz sonuçta maske ile canım 😇
SutlacimiYedimmiBen tandirella001 çatala çıkacağım zamn üstündeki herseyi cikar dediler herseyi cikardimda maskeyi cikarmak aklima gelmedi sancidan maske artik bnm bi organım gibi 😂
Senmerve tandirella001 o anki halinle sen kimseyi görmek istemiyosun sac baş dagımış sancılardan yorgun düşmüş halde eşininde seni görmesini istemiyorsun dudaklarım hep kurumuştu ilk doğumda sabah aç karna gitmiştim hastanede yerim diye yatış yaptıklarında hemen bir damla su nile içmeme izin vermediler doğuma kadar benden tavsiye doğuma gideceğiniz zaman güzelce karnınızı doyurun bol suyunuzu için akşam 8 .15 de kuvaguma aldım oğlumu 8 e kadsr aç susuz kaldım