Merhaba anneler ! Bugun kontrolum vardi bebegin kalbi hızlı atıyor dedi , NST bagladi ordadan hızlı çikti ama sonradan iyi gozuktu ve dedi sırt ustu yattıgın için ola bilir yarında NST gircem boyle hizli gorunurse bebegi alcaz dedi 37 haftalıgız , 37 de dogum yapan anneler bebek kuveze girermi? Gelişmiş oluyormu bebek korkuyorum