Busra333 Sizde böyle bişey yaşıyor musunuz ya da yaşadınız mı? 26+3 haftalık hamileyim son 1 haftadır böyle oluyor 🤦🏼♀️
zippirana Busra333 O haftalarda benimde olmuştu doktorum bebegin pozisyonuyla alakali muhtemelen elleri ayaklari asagida o yuzden hissedersin demişti. Tabi yinede içinizin rahat etmesi icin doktorunuza danisabilirsiniz.
Busra333 zippirana yarın gidiyorum doktora imsallah cnm ama en korktuğum şeylerden biri ya düşük olırsa çünkü daha 26+3 teyim 😔
zippirana Busra333 endişelenme o haftalarda plesanta kendini toparlıyor yukari cikiyor bebeği asagida hissedebilirsin bende uzun bir süre asagida hissetttim şimdi yukarda cok sukur 28bitti
Busra333 zippirana çok şükür masallah sevindim sizin adınıza 🤲 umarım güzel haberler alırım yarın bu konuda çok teşekkür ederim