tanya25 bence çikolata daha iyi gibi, bir şey sormak istiyorum ben aslında hediyelik dağıtmak çok istiyorum (çikolata,lokum hariç bunlar klasik) sonra bakıyorum başkalarının doğumundan verilen şeyler hep bi köşeye atmışız. Dedim yaptırmayayım yazık günah ama bu anahtarlık mantıklı geldi herkesin kullanabileceği bir şey. Netice olarak nerede yaptırıyorsunuz? ☺️