Sumus Arkadaşlar 32+5 haftalık hamileyim namaz kılarken karnım çok ağrıyor aşağıya çekiyor sanki vücudumu dikelirken tam düz duramıyorum karnıma bir ağrı giriyor sanki aşağıdan cekistiriyorlar gibi normal mi
Hmyraksoy Sumus bebek kanala yerleşiyor da olabilir canım. Bu hemen doğum olacak demek değil tabiki ama baktın yine rahatsız oluyorsun bir doktora görünmen de fayda var. Bende de olmuştu. Yerleşmeden dolayıymış. Bir de oturarak namaz kılmayı deneyin. Belki o da zorluyordur sizi🌸
bircivcivannesi Sumus ben 35. haftadayim karnıma baskı yapınca bebek aşağı baskı yapıyormuş gibi geliyor oturarak kılıyorum
Sumus Hmyraksoy bebek 1 aydır aşağıda zaten ölçüm yapamıyor doktor o yüzden acaba iyice kanala mi giriyor Bi de göbeğim iyice sivrilesti ortaya toplandı ve aşağıya doğru indi resmen
Sumus 2-prensesannesiii bazen çok zorlanıyorum ama bazen hiç farketmiyorum bile bugün sürekli olduğu için sordum
Aybuss Sıkışıyor olabilir bence.. Gebesin dinimizde zor yoktur rahat olabileceğin şekilde namazını kılabilirsin… Oturduğun yerden kılabilirsin..
Valide Sumus kuzum ben daha ilk 10. Haftamdayım bazen kalkarken tam açılamıyorum ağrım oluyor diye oturarak kılıyorum dinimiz kolaylık dini Allah’ımızın merhametine sığınıyoruz bir emanet taşıyoruz rabbim kabul etsin ibadetlerimizi 🌸
Zeynebakman Bende 35teyim artık oturarak kılıyorum canım. Sandalyede değil de,yerde oturarak kılabilirsin. Allah kabul etsin.