merii10 bir arkadaşım da tekyumurtaluk ti ve yumurtalık alınırken daha önce rahim de zarar görmüştü ona da doktor çift transfer yapmamıştı tutarsa rahim taşıyamaz demişti. Hiç umutsuz olma. Benimde yaşımdan ötürü 3de 1 şansın demişti ama elimizde 2 embriyo vardı sadece o yüzden çok umutsuz yaptirmistim. Allah nasip etmişse bir şekilde olacak o inşallah rabbim güzel yazılar yazsın emeklerimiz boşa cikmasin