Ummuebrarensar elaweannesi Dört gün önce ikili test için gittim perinatoloji uzmanı yüzde seksen kız dedi on üç haftalık tam biraz erken geldi bana ama sizlerde az çok anladıniz artık bı sorayım dedim bu kadar erken hafatada kız kendini gösterir mi