Eveettt..
Guzel tatlış annislerr ilk olarak hepinize benimki kadar ağrısız sızısız ve de sorunsuz doğumlar diliyorum 😌
Tam 39. Haftada gece hafif hafif sancılar çektim. Sabahina kontrolüm vardı zaten. Sabah 10.30 da hastaneye geldim dedim böyle böyle açıklık kontrolü yaptı hala 1 cm açıklık yok dedi. Allaaah dedim doğmayacak bu bebek bu hafta da. Uzatmayayım nst den çıktım doktora geçtim bu sancılar ile eve gönderemem seni bebek stres yapar falan dedi eee dedim yani??? Bugüne doğum var haber et kim gelecekse dedi ben şok 😲 nasıl olacak peki dedim istersen suniyi vereyim açıklığını kontrol edelim birkaç saat sürer ama dedi. Tabi Anadolu kızı yer mi 😂açılma olmazsa sezaryene dönecek demi dedim büyük ihtimalle çünkü açıklık hiç yok, bebeğin başı da yukarda deyince sezaryen diye karar verdim. 4 te hazırlanıp ameliyathaneye alındım epidural vuruldu( yeminle Damar yolu daha çok acıyor) hiç hissetmedim desem yalan olmaz. Sıcaklık geldiii yattım 8 dk sonra bebek koynumda yarım saat sonra ben odada. 😂 4 saat sonra ben ayaga kalkıp tuvalete gittim ne baş dönmesi ne ağrı sızı hiçbir şey yok, doktor şokta 😄 bebek memeyi çok kolay aldı Elhamdülillah 🙏 gazını çıkardı çişini kakasını yaptı iki kez. Beni sorarsanız çok şükür çok iyiyim. sezaryenden hiç korkmayın. Korkup kasarsaniz kendinizi herşeyi zorlastirirsiniz. Biz ki ilahi bir güç ile içimizde bir can barındırıyoruz. Başaramayacağımız, üstünden gelemeyeceğimiz hiçbir şey yook.
Şimdi oğlumu kollarima alıp koklayacagim🧿 Hepinize hayırlı doğumlar ♥️😘