Arkadaslar Kardeşim ikizlere hamile 32 haftalik kontrolle gitmişti ciğer geliştirici igne vermisler yatisini yapmislar ortalama kaç gün hastanede kalir yaşayanlar bu durumu kaç gün kaldiniz nasıl ilerledi tedavi süreci koronadan dolayi refakatçi almiyolar telefon falan herseyi bizde almadilar onlarida universite hastanesinde sorabilecegim bi tif numarasi da yok 😒😒 bende hamileyim dışarıda falan da bekleyemiyorum